Trendovi na društvenim mrežama za 2024: Šta da očekujemo?

Društvene mreže u 2024. godini donose niz trendova koji odražavaju aktuelne teme u marketinškoj industriji. Analizirali smo predviđanja stručnjaka iz oblasti društvenih mreža i donosimo vam najzanimljivija predviđanja za 2024. godinu.

Trend veštačke inteligencije (AI)

Već sada je veštačka inteligencija snažno prisutna u oblasti marketinga i ne vide se naznake za njeno povlačenje. Pa tako AI koristimo za kreiranje sadržaja, od pisanja tekstova do kreiranja celih YouTube videa. Ukoliko još uvek niste uveli neki oblik veštačke inteligencije u svoju strategiju na društvenim mrežama, naše pitanje je: Šta čekate?

Veća autentičnost

Kada pogledamo društvene mrežame, poput TikToka i Instagrama, primetili smo značajan porast kreiranja autentičnijeg sadržaja. Na primer, na Instagramu, mnogi korisnici odustaju od preterano uređenih pojedinačnih postova i feed-ova, i sada objavljuju “photo dumps” u vidu kolaža fotografija i video snimaka. Dok na TikToku, influenseri sve više koriste platformu da bi otvoreno razgovarali o izazovima poput roditeljstva, mentalnog zdravlja itd.

Zaključak je da će autentičnost vam biti u fokusu u narednim godinama, tako da je vreme da postanemo svoji na društvenim mrežama.

TikTok uvodi duže video zapise

Sva predviđanja na temu TikTok-a naziru da će dužina videa biti ključna tema u 2024. godini. Najveća novina koju TikTok uvodi sledeće godine je ta da će kreatori sadržaja na ovoj platformi zarađivanti samo od videa dužih od 1 minute. Ovo povećanje vremena provedenog gledajući duže video sadržaje verovatno će se proširiti i na druge platforme.

Društvene mreže kao pretraživači

U predstojećoj godini, nepobitan trend će biti rastuća uloga društvenih mreža kao ključnih pretraživačkih platformi za mnoge korisnike. Kada budemo tražili novo mesto za ručak, novu torbu ili recept za kolače, prvo ćemo se obraćati društvenim mrežama, pa tek onda Google-u.

Da li ste spremni da prigrlite nove trendove?

Povezani tekstovi