Performans marketing ili kako da poboljšate rezultate?
Performans kampanje na društvenim mrežama donose brze rezultate
Najpouzdaniji način do konverzije je performans kampanja koju baziramo na digitalnoj strategiji, usmerenoj ka privlačenju novih klijenata i posetioca na veb sajt, odakle pratimo njihovo putovanje do konverzije.
Tu smo da kroz plaćeno oglašavanje obezbedimo vidljivost vašeg biznisa na društvenim mrežama i da vam ponudimo konkretne, vidljive rezultate.
Facebook i Instagram oglašavanje
Performans marketing tim se bavi oglašavanjem na Facebooku i Instagramu. Društvene mreže su jedan od najefikasnijih kanala oglašavanja, a imaju veliki učinak iz više razloga:
-
Facebook i Instagram broje 2,4 milijarde korisnika mesečno.
-
Više od 1h dnevno svaki korisnik provede na društvenim mrežama.
-
Svaki biznis ima dovoljno mogućnosti da dođe do svoje ciljane publike.
Kako do svoje publike na društvenim mrežama?
Pitate se kako da dođete do svoje publike na društvenim mrežama? Odgovor je jednostavan.
Za razliku od Google-a gde do korisnika ili kupaca možete doći samo nakon njihovog upita za određeni proizvod, na društvenim mrežama mi tražimo našu idealnu publiku. Do nje dolazimo na osnovu interesovanja korisnika društvenih mreža i uz pomoć algoritma koji baš na osnovu iskazanog interesovanja zna kome i kako treba da plasira određeni oglas.
Iako sve na prvi pogled deluje jednostavno, rezultati su tu samo uz pažljivo pripremljenu strategiju. Zato naš tim uz planiranje budžeta i KPI-jeva pruža dugoročan strateški pristup oglašavanju na društvenim mrežama.
Svakom klijentu pristupamo sa posebnom pažnjom uz analizu trenutne pozicije, ali i konkurencije.
Oglašavanje na društvenim mrežama je najisplativiji vid digitalnog oglašavanja
Reklamiranje na Facebooku i Instagramu vam omogućava da plaćate u skladu sa ciljevima kampanja. Mi nismo tu samo da obezbedimo vidljivost klijenta na društvenim mrežama, već da ponudimo konkretne, vidljive rezultate, a to je u većini slučajeva prodaja.
Nekad, osim završene kupovine, ciljevi mogu biti i usmeravanje što većeg broja posetilaca na sajt, kao i povećanje broja registrovanih korisnika. Društvene mreže se ubrajaju u najjeftinije kanale za oglašavanje, pa je tako prosečna cena po kliku 0,9 dolara. Cena po kupovini varira i određuje je više faktora, ali nije isplativo da cena bude veća od realne vrednosti proizvoda. Naš cilj za svakog klijenta jeste da ROI (Return of Investment) nikada ne bude niži od 2. Dakle, morate dobiti dvostruko više od onoga što ste uložili.
Advantage+ kampanje se prilagođavaju svakom korisniku
Advantage + kampanje se posebno u izdvajaju u okviru performance marketinga na društvenim mrežama jer su ovakvi oglasi usmereni ka individualnim potrebama korisnika. Posebne su jer:
1. Koriste podatke o ponašanju korisnika kako bi prilagodile sadržaj u skladu sa njihovim prethodnim interakcijama, pa je tako moguće plasirati potencijalnom kupcu baš taj proizvod za koji je već iskazao interesovanje, naročito ukoliko je neko već pogledao određeni proizvod na sajtu. Na taj način povećava se broj transakcija, a smanjuje se budžet za oglašavanje.
2. Značajno čuvaju vreme pri izradi kreativnih rešenja budući da se kreiranjem samo jedne kampanje može predstaviti veliki broj proizvoda, bez velikog angažovanja dizajnera. Pored toga, prilikom svake promene cena, nije potrebno iznova kreirati vizuelna rešenja budući da se sve cene na oglasima automatski ažuriraju.
Naši klijenti su uglavnom e-commerce orijentisani, te nam osnovnu strukturu čine Advantage+ kampanje koje omogućavaju da se u okviru iste kampanje promovišu svi proizvodi sa sajta. Zahvaljujući softveru, koji samo mi koristimo u Srbiji, možemo vizuelno da unapredimo izgled tih kampanja, kao i da na dnevnom nivou pratimo rezultate na osnovu više metrika. Takođe, uz pomoć ovog softvera vrlo lako možemo da izmerimo učinak svakog proizvoda kako na Facebooku, tako i na samom sajtu.
Tim čine iskusni profesionalci koji rade u različitim industrijama: od fashion i beauty, preko IT opreme, do betting industrije, ali i marketplace-a koji sve više uzima maha u Srbiji. Znamo kako i šta treba oglasiti u tačno određenom trenutku i na koji način. Oglašavanje trenutno radimo za 12 tržišta: Srbiju, Rumuniju, Bugarsku, Grčku, Makedoniju, Albaniju, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku, Sloveniju, Češku i Slovačku. To nam daje prednost jer dovoljno poznajemo navike potrošača na navedenim tržištima.
Osim e-commerce sajtova, Advantage+ kampanje primenljive su i na druge industrije: moguća je promocija online kazina i važnih utakmica, ali Advantage+ kampanje mogu biti odličan alat i za turističke agencije, kao i agencije za nekretnine. Takođe, moguće je kreirati promociju za salone automobila čiji bi cilj bio zakazivanje vožnje.
Sigurni smo da svojim znanjem, iskustvom i posvećenošću možemo da pomognemo svakom klijentu da ostvari rezultate. Uverićemo vas da društvene mreže mogu biti odličan kanal za prodaju.