Google oglašavanje kao najrelevantniji put kupaca do vašeg sajta

Precizno targetiranje publike omogućava povećanje saobraćaja na sajtu i brze rezultate

Oglasi na Google platformi postali su neizostavan element digitalnog marketinga iz nekoliko razloga. Pre svega, Google je najkorišćeniji pretraživač, a ako znamo da je YouTube drugi najkorišćeniji pretraživač takođe u Google-ovom vlasništvu, onda ne treba trošiti više reči na mogućnosti koje nam se pružaju. Osim toga, Google oglašavanje omogućava ne samo najpreciznije targetiranje ciljane publike i praćenje kampanje u realnom vremenu, već i brze rezultate i mogućnost trenutnog reagovanja u vidu optimizacije oglasa.

Još jedan razlog učinkovitosti Google oglašavanja je veliki broj varijacija oglasa prema samom formatu, ali i ponašanju potencijalnih korisnika. Koristeći vizuelne i tekstualne forme i ciljajući potencijalne kupce koji pretražuju vaš proizvod ili usluge, ali i one koji bi mogli biti zainteresovani za njih, Google oglašavanje ima moć da poveća brand awareness, višestruko uveća saobraćaj na sajtu, ali i da donese veliki broj konverzija ili prodaja.

Pitate se kako da dođete do svoje publike na društvenim mrežama? Odgovor je jednostavan.

Plaćeni oglasi za pretraživače (Search Ads) privlače kvalitetan saobraćaj na vašu veb stranicu odmah nakon postavljanja. Za razliku od organske pretrage (SEO), odmah ćete biti na naslovnoj stranici pretrage pomoću Google oglasa. Na taj način se vaš oglas prikazuje korisnicima koji su neposredno zainteresovani za vaš brend, proizvod ili uslugu i koji su to interesovanje pokazali pretragom na Google ili Bing platformi.

Međutim, vi plaćate po kliku ili po uspešnoj prodaji, a ne svaki put kada se pojavite u pretrazi, što je veoma važno istaći.

Na ovaj način osiguravamo da vaša potrošnja na oglase bude proporcionalna klikovima koji se zaista pretvaraju u kupovinu. Osim toga, važno je i da vaša cena po konverziji (CPA) ne bude veća od vrednosti vaših kupovina, odnosno profita koji ostvarujete.

Display Ads se prikazuju korisnicima koji su zainteresovani za vaš proizvod ili uslugu

Vizuelno-tekstualni oglasi u vidu banera (Display Ads) koje Google plasira na svim partnerskim sajtovima, a kojih ima više od dve milijarde širom sveta, odličan su način za povećanje svesti o vašem brendu, proizvodu ili usluzi.

Oni se prikazuju posetiocima Google partnerskih sajtova koji su pokazali interesovanje ili mogu biti zainteresovani za vaš brend, proizvod ili uslugu. Kombinacija slike i teksta koja čini jedan baner je efikasan način privlačenja pažnje posetilaca sajtova, a klikom na oglas – baner, posetilac je preusmeren na vaš sajt, pa su odličan način i za povećanje saobraćaja na sajtu. Oglašavanje se plaća po kliku – ne plaćate svaki put kada vaš oglas bude prikazan potencijalnom kupcu, već kada potencijalni kupac klikom na oglas pokaže interesovanje i poseti vaš sajt.

Najefikasniji servis oglasa na internetu je pravi izbor za vaše poslovanje

Preciznost targetiranja ciljne grupe, kao i praćenje kampanja u realnom vremenu je brz put do rezultata, o čemu svedoči i rastući broj brendova i kompanija koji biraju Google oglašavanje kao investiciju u svoj biznis.

Naš tim eksperata strateški postavlja Google kampanje i implementira strategiju kroz upravljanje oglasima. Na vama je samo da se pridružite ovom trendu i unapredite svoje poslovanje.

Želite da započnete projekat?

Kontaktirajte nas