Izazov
Naš dugogodišnji klijent kompanija Vivo tokom 2022. godine realizovala je saradnju sa Fudbalskim savezom Srbije kroz niz aktivnosti i saradnju na promociji nacionalne kampanje povogom sponzorstva FIFA i Svetskog fudbalskog prvenstva u Kataru 2022. Naš tim bio je pred velikim izazovom da postavi strategiju i realizuje sveobuhvatnu Nacionalnu kampanju.
Rešenje
Kako bismo strast prema fudbalu i pametnim telefonima podigli na novi nivo, organizovali smo kreativni konkurs u okviru kojeg su svi učesnici mogli da osvoje vredne poklone – dva putovanja u Katar, na utakmicu u kojoj će naši Orlovi odmeriti snage sa Brazilom, kao i druge vredne poklone – tri stola za stoni fudbal i 10 vivo X80 Lite pametnih telefona! Kampanja je realizovana u okviru sponzorstva i saradnje sa Fudbalskim savezom Srbije i sprovedena je na posebno kreiranom sajtu za ovu priliku, kao i putem zvaničnih kanala na društvenim mrežama.
Deleći ljubav, timski duh i strast korisnika prema fudbalu, brend Vivo je 2022. godine postao zvanični pametni telefon Fudbalskog saveza Srbije a ovo partnerstvo obeleženo je kreiranjem foto i video sadržaja sa našim reprezentativcima.





