Lilly Drogerie performance kampanje

Brif

Lilly drogerije na domaćem tržištu posluje više od 20 godina i postali su sinonim za prvu adresu za kupovinu najkvalitetnije kozmetike, sredstava za negu tela, dečiju negu i hranu, bebi program, pomoćna lekovita sredstva, parfeme i kućnu hemiju. Pred nama je bio izazov da postavimo strategiju performace kampanja na društvenim mrežama za Lilly online shop i povećamo broj transkacija.

Rešenje

Lilly je sam po sebi dovoljno prepoznatljiv, a potrošači već godinama imaju naviku kupovine u nekoj od drogerija. Koliko je sa jedne strane to imalo pozitivan efekat, sa druge strane trebalo je dodatno angažovati publiku kako bi kupovinu obavili u online shopu.

Uz specijalne ponude samo za online kupovinu i osećaj posebne povoljne prilike uspeli smo da Lilly online shop predstavimo na drugačiji način. 

S fokusom na Meta Advantage+ katalošku prodaju, stvorili smo iskustvo kupovine koje nije svakidašnje u svetu kozmetike, kućne hemije i bebi programa.

Zaronili smo u svet potrošača, prateći njihove želje i potrebe. Naša strategija nije se bazirala samo na preciznom targetiranju, već i na umetnosti pronalaženja pravog jezika koji komunicira s našom ciljnom publikom.

Pored toga pronalaženje  pravih proizvoda koji će biti prikazani na osnovu istraživanja Google analitike i svih ostalih kanala prodaje bilo je ključni deo naše strategije. 

Zato je bilo potrebno analizirati nekoliko hiljada proizvoda i na desetine brendova, kako bismo našli rešenje za optimizaciju strategije. Zaključili smo da pojedine kategorije moraju imati poseban fokus I kao takve se plasirati korisnicima

Dodatno, uvrstili smo i specifične conversion kampanje koje daju podršku svim važnim akcijama na sajtu, poput Rođendana ili Black Friday-a.

Rezultat

Zahvaljujuči personalizovanom pristupu i čvrstoj sinergiji svih kampanja, uz kreiranje posebnih templejta za dinamičke kampanje u skladu sa krovnim vizualom akcije, doprineli smo da ton komunikacije i izgled svih vizuala bude koherentan i da nosi jasnu, prilagođenu poruku, što je zajedno sa izabranim target grupama i product performace analizom dovelo do značajnog povećanja prometa i ROAS-a.