Valoris Employer Branding kampanja

Brif

Otvaranje prve kancelarije van granica Rumunije, značilo je da pored Brand awareness kampanje, za klijenta kompaniju Valoris kreiramo i Employer branding kampanju, koja će privući veliki broj ljudi zainteresovanih za zapošljavanje.

Pod sloganom “Hajde da pričamo” kreirali smo Employer Branding kampanju koja se fokusira na bogatstvo mogućnosti i prednosti koje pružamo svakom članu Valoris porodice.

Za realizaciju EB kampanje, kompanija Valoris postavila je jasne ciljeve. Naš zadatak je bio da se vrednosti i vizija kompanije približe potencijalnim kandidatima za posao uz prikaz dostupnih pozicija, da kompanije bude predstavljena kao poželjan poslodavac, te da se dođe do što većeg broja kvalitetnih kandidata za navedene pozicije.

Rešenje

Želeli smo da prenesemo viziju radnog okruženja gde se individualni talenat neguje i podržava, a gde timski duh i radna kultura postaju temelj uspeha. U srcu kampanje su video materijali koji otkrivaju tajne uspešnog zaposlenja u multi-kulturalnoj sredini.

U svrhe Employer branding kampanje “Hajde da pričamo” snimljena su 24 jedinstvena video snimka, u produkciji naše agencije, koji su bili vodeći element komunikacije tokom prvih mesec dana kampanje. Različiti profili ljudi koji su bili sagovornici u videima, umnogome su doprineli širenju interesovanja za poslovne pozicije otvorene u Valoris kontakt centru i rezultirali popunjavanjem svih tada otvorenih pozicija u prvih mesec dana kampanje.

Rezultat

Najveća pohvala za realizaciju ove kampanje bilo nam je saznanje da su sve slobodne pozicije koje je kompanija Valoris imala u Srbiji popunjene za vrlo kratko vreme.