HONOR Valentine’s Day dizajn

Brif

Ljubav preko žice: Od prvog momenta do neprestanih poziva – HONOR istražuje ponašanje korisnika povodom Dana zaljubljenih. Povodom ovog romantičnog praznika, kompanija HONOR sprovela je globalno istraživanje koje je anketiralo korisnike pametnih telefona u zemljama u kojima je brend HONOR dostupan na tržištu. Sveobuhvatno istraživanje navika korisnika pametnih telefona odnosilo se na njihovo ponašanje ne samo tokom Dana zaljubljenih, već i tokom razvoja ljubavne veze. Tako je HONOR analizirao broj poruka koje parovi razmene na početku veze i nakon određenog perioda, dužinu poziva između partnera, i slično. Rezultat ankete bio je veliki broj podataka a naš zadatak je bio da na kreativan način prikažemo najznačajnije rezultate ovog istraživanja.

Rešenje

Kako bismo osvetlili ovo zanimljivo polje, kreirali smo privlačna i informativna rešenja koja će preneti suštinu istraživanja.

Kolorit projekta pažljivo je odabran kako bi izrazio različite aspekte istraživanja. Pastelne nijanse ružičaste i ljubičaste odišu nežnošću i romantikom, dok su jake nijanse plave i zelene prisutne u pozadini kako bi naglasile tehnološki aspekt istraživanja.

Grafički prikazi prikazuju statističke podatke na kreativan način. Za digitalne kanale, kreiran je set vizuelnih rešenja koja prikazuju rezultate HONOR istraživanja. Kroz ovaj projekat vizuelnih rešenja, istraživanje o upotrebi mobilnih telefona postalo je pristupačno, zanimljivo i lako razumljivo za široki auditorijum. Vizuelni identitet je postao most između tradicionalne romantike Dana zaljubljenih i savremenog digitalnog doba.

Rezultat

Originalna vizuelna rešenja privukla su veliku pažnju i proširila vest o HONOR istraživanju putem kanala na društvenim mrežama, ali i putem poznatih digitalnih lifestyle medija.