BIG CEE Influence kampanje

Brif

U okviru Social Media Management angažmana za BIG tržne centre zaduženi smo i za planiranje i realizaciju brojnih influence kampanja koje imaju za cilj promociju samih tržnih centara kao ključnih gradskih šoping destinacija, kao i bogatu dodatanu ponudu koju BIG shopping centri nude svojim posetiocima.

Rešenje

Influencer kampanje koje redovno realizujemo predstavljaju most između BIG tržnih centara i njihove ciljne publike, stvarajući nezaboravno korisničko iskustvo putem uticajnih ličnosti koje odražavaju vrednosti svakog BIG tržnog centra. Posebno smo ponosni na saradnju sa poznatim mama, kreatorkama sadržaja koje inspirišu i povezuju zajednicu. Ovi uticajni pojedinci postaju lice dečijih aktivnosti unutar tržnih centara, promovišući premijere porodičnih filmova, interaktivne radionice za decu i specijalizovane radnje prilagođene najmlađima.

Kroz autentičan pristup, ovi influenseri deljenjem ličnih iskustava postaju glasovi roditelja, stvarajući emocionalnu povezanost i naglašavajući zabavne i obrazovne mogućnosti koje tržni centri pružaju najmlađima.

Osim toga, sarađujemo i sa poznatim ličnostima i širokim spektrom influensera kako bismo generalno povećali svest o bogatstvu ponude BIG tržnih centara. Naša strategija je usmerena ka kreiranju priča koje odražavaju jedinstvene karakteristike svakog BIG tržnog centra, istražujući raznovrsne sadržaje, modne trendove i gastronomske užitke.

Izabrani influenseri dokumentuju svoja autentična iskustva, stvarajući vizuelni doživljaj koji budi interesovanje i želju za posetom BIG tržnom centru. Kroz dinamičan i dobro koordiniran pristup, naša influencer kampanja ne samo da povećava svest, već i podstiče stvaranje zajednice koja deli entuzijazam prema BIG tržnim centrima kao mestu gde se stvaraju nezaboravna iskustva i veze.