Izazov
Kreiranje regionalnog događaja za novinare, influensere i Motorola partnere sa ciljem predstavljanja nove edge 50 porodice premijum telefona sa fokusom na dizajn i kamere. Celokupan događaj trebalo je da prati i slogan kampanje posvećene novim telefonima – Umetnost u tvojim rukama.
Rešenje
U skladu sa sloganom kampanje odlučili smo da u fokus stavimo telefon kao umetnost koju svako može da ima u svojoj ruci. Kreirali smo posebne slike na kojima su se edge 50 pro telefoni nalazili na glavni junaci i koje su gosti doslovno mogli testirati na licu mesta kako bi na trenutak imali deo te umetnosti u svojim rukama.
Pored promocije izuzetnog dizajna, fokus smo stavili i na kamere zahvaljujući profesionalnom fotografu koji je kroz posebne foto postavke gostima demonstrirao sve napredne mogućnosti koje one nude, ali smo gostima pružili priliku da i oni postanu deo umetnosti i stanu ispred edge 50 pro objektiva. Kreirane fotografije istog trenutka su podizane u Cloud kako bi prisutni na događaju mogli odmah da ih prebace na svoj telefon i podele sa prijateljima i na društvenim mrežama.
Pored prezentacije najnovijih Motorola uređaja, gosti su takođe imali priliku da osete i jedinstveni duh i kulturu Beograda.
Tokom celokupnog događaja, naš tim bio je zadužen za svaki detalj, od organizacije i produkcije, dizajniranja i izrade enterijera, do besprekorne logistike i vanserijskog gostoprimstva
Spajanjem inovacije, kulture i gastronomije, Motorola događaj u Beogradu ostavio je neizbrisiv utisak na sve koji su prisustvovali i podelili svoje utiske sa nama.






